tisdag 21 december 2010

Faceless

Ha!
Ett dygn utan facebook! - Jag känner mig... FRI!
Nej. Det är inte så speciellt. Men det är ganska skönt.


Idag vaknade jag, i mina långkalsonger och den stora godis-tröjan, och sa högt: "Jag ser ut som Lilla-My!" Sen kokade jag 11 koppar kaffe, hällde över det i en termos och traskade mot skolan. Ulf är nice. Jag gillar kaffe och dans.

Idag är det mini-jul med underbara släkten på mors sida, och mamma har beordrat mig att göra vegansk julmat. Jag är så glad att jag tog en sån där kanonfiffig lapp ifrån vegancaféet för någon vecka sedan.
Nu håller jag alla mina tummar (jag menar verkligen alla), på att jag får jazz-lektioner i julklapp. Ohjisses. Jag är så pepp, så-å pepp på dans just nu.


Nu ska jag spendera närmaste timmen till att försöka få ordning på filmen till datakunskapen.
"Mors lilla lathund sa"
Om det går så väl. Vill säga.

Inga kommentarer: