tisdag 25 januari 2011

kylan finns överallt

hej.

Såhär skev känner jag mig idag.
eller det är lite olika, vad man talar om.
det finns några saker som får mig dubbelt så skev. 
det orkar jag inte.
När man talar om dom grejerna vill jag gömma mig under täcket, men först be om ursäkt till alla älskvärda människor där ute. Men sen, när jag gjort det, vill jag gömma mig för omvärlden och låta bli att förstöra.

 


Men det finns mer än dom sakerna, som gör att jag inte följer denna plan.
Det finns du, och du, och du, och du. Och ni är värda att kämpa för.
Right?

Så därför satt jag och försökte måla ugglor med vattenfärg igår, i mitt nya, underbara, mysiga skogs-rum.
Vattenfärg är kul.
Ugglor är vackra.
Fåglar flyger lågt om det ska regna - ge mig vår och sommar, jag orkar inte frysa längre

Inga kommentarer: