onsdag 18 maj 2011

Allt enligt planerna

Hade tänkt ta tag i alla förbannade bilder som finns på min lilla, trånga, lilla dator.
Eftersom mina kära, lilla, trånga, lilla dator har så kass skärm, och inte visar alla färger,
så tänkte jag koppla in en stor skärm. Det gick inte. Nu är klockan halv tio, vadfan

Måste plugga fortfarande. fml.
kan man inte bara få s.l.äppa, allt?
bara
släppa allt, le,
kliva över högen med saker att göra
och måsten
och gå. gågågågå
ut på landet kanske?

Fotolabbet var mitt i eftermiddags.
Eller. Jag och Christoffer lånade det.
det lär bli min nya terapi.
Min nya yoga. Fan vad bra det var.
Tänkte inte på något utom bilderna

På tal om att inte tänka, så saknar jag hästar och ridningen.
om det är någon, vemsomhelst, som har en häst. Och som vill ha sällskap.
eller om ni känner någon.
tveka inte.


Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min penis är stor som en hästs. Och den vill ha sällskap!



Nä, du får ursäkta. Jag är helt snuskflamsig idag efter en lång nötning på jobbet. Så det är låg nivå på skämten. Jao jao jao! Bak i helgen iaf! Alltså, baka i helgen. Jao jao jao!

Snuskigt anonyma Pickles

Nej. sa...

Ja fyfan vad bak det ska bli! RÖVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV <3333<3<3<3 kaka alltså. Vegankaka. Dom heter så.
Röv.

Jag gillar hingstar. hatar tyskar nu för tiden. dom tar mina pojkar. </3 (ja. ni är två. du är en. och han är han. The Pickles)
Godnatt, fyfan!