fredag 24 juni 2011

gröna lund/flogging molly

ohoj'. flogging molly var löjligt bra, och jag kommer förhoppningsvis aldrig glömma det.
mycket för en dag med regn, åska (uuhmannen, inte ok), engelska, kaffe med sojamjölk, dyblöta, kalla, varma, svett, svettiga, bara armar mot kinderna (...), andnöd, svimmfärdig, skratt, mosh, ögonkontakt, le, skratt, sk r i k, FLOGGING MOLLY, sång, sol, regnbågar, leenden, tackar och fniss, hopp, dans och ooont i knän, fötter, leder, Monty Python, springa, tåga, bussa, tidiga mornar, sena kvällar SOV GOTT, drömdrömdrömmmm  -
men s å värt. konsertoskuld = [check]!

JAG ÄR REDO FÖR FESTIVALERRRRRNA OK

dagarna i stockholm var också rätt bra. såg dessutom en leende prick från konserten på stan, dagen efter. woah! hoppas jag lyckas få kontakt på något magiskt sätt, med denne. han hade en engelsk keps (ja nu heter det ju inte basker, blev jag rättad igår), snaggat hår och blå ögon. om någon vet vem han är, så säg att jag letar efter honom!

nuu ska jag sova, i min schöna, visbysäng efter dagar med hufudstadångest (jag är nog för liten, helt enkelt. behöver ett större (no hard feeling, hannis!) sällskap, som kan skydda mig från bilar, läskiga typer osv osv i s-staden). mmm.
kyss i håret och stryk på kinden, (de e' fint de')

Inga kommentarer: