onsdag 20 juli 2011

marschall, consider the opportunities

och mamma hon  bara jobbar och jobbar och jobbar

jag vill ha min terapi och jag vill försvinna in i en mossig grön skog
och jag vill arbeta och vara ute i det fria och känna samband

inuti peppgirl jr. finns även deppgirl jr.


Och vem fan vill sitta inne och se film på tvfuckingTRE (skräpkanal1) "hela sommaren". VA. Jag vill, men jag vill inte att det ska regna alla dagar och se på film gör man ju liksom när det regnar.
Har förresten blivit brun. på mina knän och JÄTTEbrun i ansiktet. lololloll. fult. hatar att vara brun. Passar inte mig. Däremot hatar jag vintern. fanfanfanfan pallar förihelahelvete inte ens djävla vinter till sug mig vill inte inte inte


ojjjjjjj hörde nyss en fett nostalgisk låt på reklamen. knazzzss.
'





hejdå.

1 kommentar:

Antonia sa...

Det är klart att deppgirl finns hos peppgirl.
För att citera en av våra vänner "Livet är inte som på rosa moln".

Men för att peppgirl ska överleva så behövs deppgirl.

Kroppen behöver både salt och socker.