tisdag 30 augusti 2011


http://www.canon.se/EF-objektiv/?deepLinkType=tutorial&deepLinkID=tutorial_2&WT.srch=1&WT.mc_id=142LnsTut%20007Goog150411

I n s p i r e r a d

jag vill lära mig lär mig lär mig
uttrycka mig lära mig
visa, uttrycka
älska det jag gör och få andra inspirerade, via mig

visstvisst, det finns, o' så många andra människor i denne värld som jag aldrig kommer kunna mäta mig med, oh, så många som har samma mål samma intresse
Men jag ser ur mitt perspekiv
och många som jag kommer visa mina bilder för,
kommer inte ha sett de perspektiven tidigare
Och det kommer bli något nytt
nygammalt
via mig


blablalba, får inte fram något bra med mina händer
men jag har ätit socker igen, så här på morgonkvisten och inspirationen till allt är på t-o-p-p!
Fattar inte!
Jag vill alltid vara såhär1!!1 (fast då hade jag inte kunnat koncentrera mig, och min läkare hade väl höjt min dos piller ännu mer eeeeeeeeehehehehehehehehehehehheheheheheeheeehehehehehehheheheheh (<-såe ja nu)) (ps! Jag har gått upp i två "stora" piller nu, och det har trappats ner med både hjärtklappning och sömnproblem! Dessutom kan jag känna stora skillnader från dess att den går ur (jag kan svamla och sluddra och jag har svårt att berätta saker - okoncentrerad, svårt att fokusera osv. Sluddret kan ha berott på tröttheten lika väl, dock. Meneeeeeeeeh. DE E JU RÄTT NAJS LIKSOM.! (att det fungerar alltså!(ds)))
(ironsikt nog skakar jag just nu, men det är väl för att jag blir så sprallig av inspirationen för att jag vill göra ALLT, nu när jag känner det så starkt! Innan superkraften rinner ur mig! Nunununu!) (ska skriva upp allt jag vill ha gjort idag!)(OCH JAG ÄR ASTAGGAD PÅ DANS WOOOOOOOP)

Jag ska prata med AnnCharlotte och lära mig lite mer om kameror, diskutera lite och så
Jag vill lära mig mer om jorden och (damn, jag tappaade ordet...kommande ord är inte vad jag tänkte först!) Växthuseffekten, osv, det ska jag göra på samhällskunskapen idag

Första lektionen av Samhällskunskapen igår, fyllde jag ett helt papper med bläck och motiv. På biblioteket senare under dagen, fyllde jag två. Jag ritar jättemycket! Det är apnice. Men jag vill börja måla lite större osv. Typ. Så att jag får möjlighet att rita detaljer osv.

Nu börjar jag få nakcspärr. Jag vill se barnfilmer och dricka mer té. Det tänker jag göra någon da'.

NU MÅSTE JAG CYKLA IVÄG JU. IALLAFALL INOM DE KOMMANDE SEX MINUTERNA. OCH INNAN DESS MÅSTE JAG KLÄ PÅ MIG, LÄGGA ÖVER SUFJAN STEVENS ALBUM I MIN IPOD. MMMMMM (PS. HAN ÄR ASBRA).
min lillebror har försovit sig. är så djävla trött på hans tonårsbeteende. just nu. förklarar någon annan gång.

HERRA MORGONDAGBOKEN. SES.




Inga kommentarer: