fredag 9 december 2011

FOKUSERAD SOM FAN MED SÅ FUMLAR JAG ÄNDÅ

jag tror ändå.. jo. Jo. tack och så
Adjö, nu far jag till stockholm med filmer och trehundra kronor...
Hej TR, jag har saknat dig, min enda nördbästis. Tofuglass och Studio Ghibli är det som står på schemat.
Hej, ångest trycker, men jag försöker. Jag lyckas, men utan att nå något bra. Utan att trösta eller övervinna mig själv. besviken. Därför flyr jag nu en stund
Jag har snart läst ut en till bok. Det är bra.
Gjorde en lermask idag. Jag blev lite glad i den/av den. Jag blev lite nöjd. Lite stolt. Men det vill jag inte erkänna. Fast nu gjorde jag det och ångrar mig för att låta för självgod. Men här kommere igen: Jag blev nöjd med den. Den var rolig att göra, och leran sitter kvar under naglarna. Oskönt.
00:01
Jag borde sova. Men datorn står ju här i rummet och då vet ju alla hur det går
(Alla vet ju hur det går, för sådana)
imorgon ska jag leka med tankar kring min formuppgift. Men just nu tänker jag stänga av dig, dator, och dricka lite vatten. so long, gotland.





1 kommentar:

Anonym sa...

Har du möjligtvis varit i Halmstad och tagit bild på "fokuserad som fan" texten på väggen? :D