måndag 5 december 2011


    • J
      fan
    • ..
    • fan
    • fan
    • fan
    • fan
    • fan
    • fan
    • helvetes djävla rövknulls fan fan fan fan
    • fhdpjp%&/(/&"#
    • jag orkar inte mer

  • den 6 oktober
    J
    • jag fattar ingenting

  • den 6 oktober
    L
    • chilla

  • den 6 oktober
    J
    • var är jag

  • den 6 oktober
    L
    • vad händish?

  • den 6 oktober
    J
    • varför är jag så trött jag bryr mig inte längre om jag skulle dö seriöst
      igår höll en lastbil på att köra in i mig

  • den 6 oktober
    J
    • okej jag bryr mig
    • jag vill inte dö

  • den 6 oktober
    J
    • men jag hittar liksom ingenting
      jag vet inte var jag befinner mig eller hur jag ska bete mig för att stå rakt
      jag kan inte se mig själv i spegeln det enda jag kan fokusera på är hur rinnigt och oklart allting är

  • den 6 oktober
    L
    • nä varför ska du dö för? inge bra alls i det där du. men du, förlåt tusen gånger om men jag är inne i min tredje koma och somnar snart

  • den 6 oktober
    J
    • gnattttt

  • den 6 oktober
    L
    • Felåt

  • den 6 oktober
    J
ps, det finns inte riktigt något att prata om eller det finns inget jag skulle kunna förklara, för det finns ingenting i världen jag kan relatera till
men jag gråter typ hela tiden och jag gör det bara när jag är ensam




1 kommentar:

Anonym sa...

Även om vi inte har lika mycket kontakt som förut så finns jag fortfarande där om man bara vill slänga iväg ett sms och ordbajsa. Eller vad som. Så du vet.

// Gurkan