torsdag 6 september 2012

inläggets rubrik

"jag vill inte vara här

jag tappar begreppet
jag tappar uppfattningen
jag tappade dig
nu tappar jag mig

 Jag tvivlar på livet
tvivlar på livet
tvivlar på
tvivlar
vivla
vivl
viv
vi
i
-"

"Ingens fel är allas fel
det är mitt fel
och det var jag som gjorde
det. med fel ord valde jag
att förklara lite irriterat,
det blev storm;

Jag körde av vägen
dog

Jag har börjat tvivla på livet"

"trots dagar av solsken, når det mig inte"  "De sa att vi sjunkit till botten, men jag kunde se att näckrosorna fortfarande blommade"  "torra händer som strävar efter att vara mjuka"   "När liksom inte ens musik räcker för att täcka"  


"du sa: Jag älskar dig
jag sa: Vänta!

Jag ville säga: Ta mig
Du sa: Gå din väg"


"Jag drömde om dig."
"Vad drömde du?"
"Att vi vågade"


"would you become a frog with me?
We would be a whole group of us! - Jumping and laughing
for ever
That would be great, right?
The biggest group of friends the world have ever seen
Jumping and laughing - forever!"


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du fina, du borde skriva mer sådant här oftare. Dina texter är så vackra. Mjuka liksom.