söndag 31 juli 2011

Hej där och tack för senast

HEJ. Ville bara säga att
dom
två
senaste nätterna
eller ja.
Senaste veckan (den här veckan) har varit en av dom bästa veckorna på mycket mycket länge.
På grund av
 s k it
så har jag försökt
fly
och lyckats väldigt bra
tycker jag.
Bra bra b r a människor
, inga fester
Mina festvänner är inte här nu
dom är i uppsala
eller bara ... borta.

Men ja. Sen har jag mött Emil Jensen, osv osv. Fett kul fett nice. Fett BRA.
Jag gjorde kikärtsgryta hos Lars igår som jag skulle äta men inte hann, men som jag ska ha till lunch idag i stället.
I natt dygnade jag och det känns fett bra. Fick min "kärleksportkyssoskuld" tagen! Fint vare vill jag lova! Rätt random och nice också för den delen
Jag var inte
på den där
djävla festen,
blev utfryst och ignorerad redan efter tjugo minuter. Så jag gick en promenad, smsade och frågade när nästa buss gick "20:35". görgutt. Hejdå festen. Hejhej apbra apfin kväll.
Hoppas ni där ute po landet hade det asbra och asdåligt och ful men många bra.

Här är för att väcka några minnen ur kvällen och veckan;
Emil Jensen – Växlande molnighet

Nu ska jag leta efter mina piller fyfan var är dom?!
hejdå!

Inga kommentarer: