fredag 26 augusti 2011

Sand

Dagen för några dagar sedan (andra dagen i skolan), fick jag höra att jag hade bra teaterröst/talarröst/berättar röst.
Det gjorde mig mycket glad

Idag ska jag och hela andra bildlinjen, åka ut till Tofta strand, och leka i sanden! Vi ska skulptera! Jag tror att det kan bli kewlleh!
Ikväll åker jag till landet, och det är dimmigt ute. Jag älskar älskar älskar det här

Jag funderar på att spenderar några hundra på att köpa två vinyler och en EP med Coldplay. Dom e ju rätt bra asso? Isåfall blire A Rush Of Blood To The Head (LP), Parachutes (LP) och Prospect's march (EP)
 JA/NEJ?


NU SKA JAG BÖRJA PLOCKA UNDAN LITE GRAJOR OSV TYP PACKA OCH SÅ
HERRA

1 kommentar:

lasse sa...

köp inte prospekts march.. Parachutes är den enda riktigt bra där, men arobtth är helt ok