lördag 1 oktober 2011

HEJ!

Hej! Hej hej hej!
Jag måste säga att jag gillar att inte dricka och jag gillar att jag klarar mig bra med det.
Jag måste säga att jag älskar mina tabletter och en bra frukost som gör mig taggad till tusen, varje sådan morgon!
Jag MÅSTE säga att jag älskar Jurassic Park! God DAMN det är så rövigt spännande att jag bryter ihop! (okej, inte spännande som i läskigt - för då bryter jag verkligen verkligen ihop) (som igår) (DET var läskigt och jag bröt ihop. nästan) (men det var kul!)
OCH. Så älskar jag mitt rum. Väldigt himla mycket.

så därför tänker jag nu STÄDA MITT RUM SÅ DJÄVLA NOGA OCH/men FÖRST TÄNKER JAG SKURA MIN VINYL FÖR EN TREDJE GÅNG SEN TÄNKER JAG SÄTTA IGÅNG BLUES BROTHERS OCH SKURA JÄRNET FÖR SEN SKA JAG SPELA LITE MER AMNESIA, LÄMNA TILLBAKA EN TRÖJA, LÄRA MIG E-BAY, KÖPA HOLGA OBJEKTIV, KOLLA PÅ FÄRGFILM-MÖRKERUTRUSTNING, SPELA AMNESIA MED TVÅ ANDRA OCH FÅ DOM ATT SKRIKA SOM CHEYERMMMM, HOPPAS PÅ ATT FÅ UT THEODOR RYAN ATT DRICKA ÖL MED MIG OCH NÅGRA FLER KANSKE OCH KANSKE SE PÅ FILM.

BAM! Där är min dag. BAM. Den kommer rega. Men först;
tänker jag kissa... (och duscha! fast senare)

Inga kommentarer: